SLĂBITUL ÎN TIMPUL ALĂPTĂRII – ESTE O IDEE BUNĂ?

Pierderea în greutate în timp ce alăptează 3 6 luni, Cum sa slabesti dupa nasterea unei mame care alapteaza?

Pierderea surplusului de kilograme de după sarcină este legată de trei puncte importante a căror relevanţă începe chiar dinainte de a da naştere: kilogramele câştigate în timpul sarcinii, dieta şi activităţile fizice şi alăptarea copilului, conform Live Science care a adunat unele dintre cele mai bune studii despre slăbire şi a solicitat părerea experţilor în domeniu.

cum să pierzi 4 kg de grăsime

Aceste kilograme în plus nu înseamnă mult în sine, dar dacă femeia rămâne din nou însărcinată sau dacă duce un stil de viaţă mai puţin sănătos şi este expusă la stres, kilogramele se pot aduna şi pot avea efecte negative asupra sănătăţii, crescând riscul apariţiei unor afecţiuni cronice cum sunt maladiile cardiace sau diabetul. În plus, intrarea într-o nouă perioadă de sarcină în timp ce mămica este deja supraponderală după ultima sarcină poate afecta negativ sănătatea fătului care poate fi hipertensiv sau se poate îmbolnăvi de diabet gestaţional.

Experţii în domeniu asigură că orice femeie poate reveni la silueta dinainte de sarcină şi, mai mult decât atât, acesta trebuie să fie obiectivul fiecărei mămici. Şi, deşi este posibil ca o femeie să piardă toate aceste kilograme în plus fără a recurge la nişte schimbări majore în viaţă, schimbarea adusă de un copil are propriile ei provocări, cărora noua mămică trebuie să le răspundă.

  1. Cele mai bune aplicații pentru a pierde grăsimea buricului
  2. Mișcările intestinale frecvente provoacă pierderea în greutate
  3. Regim de slabit oana roman
  4. Alaptarea slabeste? Mit sau adevar?
  5. SLĂBITUL ÎN TIMPUL ALĂPTĂRII – ESTE O IDEE BUNĂ? - bijuterieonline.ro
  6. Oferă plasmă să ajute la pierderea în greutate
  7. Dieta indiana meniu pe zile
  8. Fit mzt slimming bula

Femeile "trebuie să înveţe să nu renunţe la dieta sănătoasă şi la activităţile pe care le făceau înainte de a avea un copil", subliniază dr. Kilogramele câştigate în timpul sarcinii Este natural ca o femeie gravidă să se îngraşe, însă este important ca ea să înţeleagă care este greutatea optimă pentru ea în timpul sarcinii, să înţeleagă de ce organismul acumulează kilograme şi ce rol au acestea după ce copilul vine pe lume.

În consecinţă, cât de mult ar trebui să ia în greutate o femeie gravidă? Conform Institutului de Medicină IOM - parte a Academiilor Naţionale americane de Ştiinţe, Inginerie şi Medicinăfemeile considerate subponderale ar trebui să se îngraşe între 12,7 şi 18,1 kilograme.

Alăptarea și pierderea în greutate

Femeile cu greutatea normală ar trebui să se îngraşe cu 11,3 - 15,9 kilograme, cele supraponderale cu 6,8 - 11,3 kg, iar cele obeze între 5 şi 9,1 kilograme.

Pentru femeile însărcinate cu gemeni greutatea recomandată este mai mare. Deşi aceste kilograme pot părea mult, în special în cazul femeilor cu greutate normală, ele sunt necesare, reprezentând placenta, mărirea uterului şi a sânilor şi un volum crescut de sânge şi alte fluide în organismul femeii. Conform IOM, unul dintre motivele principale pentru care femeile ar trebui să fie atente la câte kilograme adună în timpul sarcinii este legat de reducerea riscurilor de sănătate asupra copilului.

Sindromul metabolic este o combinaţie de probleme medicale ce include hipertensiunea arterială, circumferinţa prea mare a taliei şi niveluri reduse ale colesterolului bun.

De asemenea, pentru mame, prea multe kilograme în plus în timpul sarcinii pot duce la apariţia preeclampsiei - o complicaţie gravă ce poate apărea în timpul sarcinii atunci când o femeie are tensiunea crescută şi elimină proteine în exces prin urină - punând în pericol atât mama, cât şi fătul.

O femeie gravidă trebuie să evite să se îngraşe în mod egal în cele trei trimestre de sarcină. În primul trimestru o femeie ar trebui să câştige între 0,5 şi 2 kilograme, conform IOM.

Apoi, în cele două trimestre următoare, medicii susţin că ideal ar fi să câştige câte 0,23 - 0,45 kilograme pe săptămână, în funcţie de indicele masei corporale dinainte de graviditate - astfel femeile subponderale şi de greutate normală ar trebui să câştige în medie 0,45 kilograme pe săptămână, pierderea în greutate în timp ce alăptează 3 6 luni cele supraponderale şi obeze mai puţin de 0,27 kilograme în acelaşi interval de timp.

Un factor important de care viitoarele mămici trebuie să ţină cont este că greutatea câştigată în timpul sarcinii este asociată cu greutatea pierdută după naştere.

Cum sa slabesti dupa nasterea unei mame care alapteaza?

Pentru a se menţine în aceste limite, o femeie însărcinată nu trebuie, sub nicio formă, să "mănânce pentru doi", conform experţilor. O femeie are nevoie de "aproape zero calorii în plus în dietă în primul trimestru de sarcină Organismul trece prin foarte multe schimbări în primul trimestru de sarcină, însă aceste schimbări nu necesită un supliment caloric în dietă" susţine prof. Kathleen Rasmussen.

  • Pierdeți scanarea în greutate
  • Pur și simplu revizuiri de pierdere în greutate

Chiar şi aşa, o mare parte din kilogramele în plus la femeile însărcinate se adună în primul trimestru. Greutatea în exces dobândită în primul trimestru al sarcinii este reprezentată în primul rând de grăsime, şi nu de greutatea fetusului, a placentei sau a fluidelor suplimentare din organismul mamei.

Oken care precizează că de foarte multe ori femeile care trec prin stări de oboseală asociate sarcinii pot apela la mâncare pentru a depăşi aceste probleme. În alte cazuri o femeie se poate gândi că odată ce a rămas gravidă oricum se va îngrăşa, aşa că nu mai este foarte atentă la ce mănâncă.

Pentru păstrarea greutăţii optime, Oken recomandă alimentele cu densitate mare în nutrienţi - fructe, lactate şi nuci - şi în special evitarea alimentelor cu prea multe calorii "goale".

De asemenea, viitoarele mămici ar trebui să evite băuturile cu conţinut ridicat în zahăr, fiind de preferat consumul de apă.

SLĂBITUL ÎN TIMPUL ALĂPTĂRII – ESTE O IDEE BUNĂ?

Chiar dacă o viitoare mămică a luat prea mult în greutate în timpul primului trimestru, nu trebuie să se simtă descurajată pentru că fiecare organism acumulează kilograme în mod diferit. Nu este vorba de o ştiinţă exactă, ci de nişte linii generale de ghidare.

Aceste mămici pot încerca să-şi limiteze îngrăşarea pe perioada celorlalte două trimestre.

După naştere, ultimul lucru la care se gândeşte de obicei o mămică este să treacă la regim pentru a slăbi. Iar conform lui Cheryl Lovelady, profesor de nutriţie la Universitatea Carolina de Nord din Greensboro, acest lucru nu este ceva rău.

Femeile ar trebui să piardă toată greutatea în exces asociată sarcinii până în 6 luni după naştere.

  • 60 de kilograme pierdere în greutate
  • Pierdere în greutate dexa

Lovelady pentru Live Science. Nu toţi experţii sunt însă de acord că o femeie care a născut ar trebui să revină la greutatea ei normală după 6 luni de la naştere, însă intervalul maxim admis nu depăşeşte 1 an.

Alăptarea și slăbitul | bijuterieonline.ro

De asemenea, conform medicilor, este foarte important ca o femeie să revină la greutatea ei normală înainte de a rămâne din nou însărcinată.

Dieta şi activităţile fizice Cu excepţia alăptatului, pierderea kilogramelor acumulate în timpul sarcinii nu este cu nimic diferită de orice proces de slăbire. Într-o analiză a principalelor studii în domeniu pe care a publicat-o înîn revista Obesity Reviews, Paige van der Pligt ajungea la concluzia că "per total, programele de slăbit care îmbină o nutriţie corectă cu activităţi fizice sunt mai eficiente decât cele care se bazează doar pe alimentaţie sau doar pe sport".

O altă analiză publicată tot în în Cochrane Database of Systematic Reviews ajungea la concluzii similare.

Alăptarea chiar te ajută să slăbești? Ce spun mamele, ce demonstrează studiile

Această analiză a fost realizată pe baza datelor adunate în 14 studii iar autorii subliniau faptul că "dieta combinată cu exerciţiile fizice contribuie la pierderea în greutate în timp ce alăptează 3 6 luni greutăţii suplimentare la femeile care tocmai au născut". Van der Pligt a pus în evidenţă faptul că "dietă şi sport" nu înseamnă diete extreme sau pregătirea pentru maraton.

Sbm ayur pierdere în greutate mici, care devin constante de-a lungul timpului, au rezultatele dorite. Spre exemplu, în cadrul unui studiu realizat pe de mămici supraponderale sau obeze, limitarea consumului de junk food şi trecerea la un stil de viaţă mai puţin sedentar au avut rezultate excelente în ceea ce priveşte pierderea excesului de kilograme de după naştere.

În general, conform experţilor, după naştere, o mămică poate urma orice dietă sănătoasă cum ar fi dieta mediteraneeană etc pentru a scăpa de kilogramele în plus, iar ca activitate fizică experţii încurajează plimbările pe jos.

Cum sa slabesti dupa nastere - 7 sfaturi utile si dieta de 3 zile

O plimbare de 45 de minute pe zi, timp de 5 zile pe săptămână, poate oferi rezultate foarte bune atunci când este asociată cu o dietă sănătoasă, contribuind la menţinerea siluetei după pierderea kilogramelor în plus. Un astfel de program poate începe la aproximativ 4 săptămâni după naştere, cu sfatul medicului.

go figura costul pierderii în greutate

Alăptarea copilului Alăptarea, pe lângă numeroasele beneficii pe care le are pentru copil, le ajută şi pe mame să piardă în greutate. Dacă o dietă sănătoasă şi activităţile fizice ajută pe oricine să slăbească sau să-şi menţină silueta, proaspetele mămici au un avantaj doar al lor: alăptarea.

Spre exemplu, într-un studiu coordonat de prof. Kathleen Rasmussen şi publicat în în The American Journal of Clinical Nutrition, cercetătorii ajungeau la concluzia că "alăptarea poate avea o contribuţie semnificativă" în cazul multor femei.

cum să pierdeți în greutate 280 lbs

Este evident că există o serie de factori care trebuie luaţi în considerare, printre care se numără şi cât de intens este acest proces şi cât de îndelungată este alăptarea, conform lui Rasmussen, care precizează însă că, în general, cu cât o femeie alăptează mai mult, cu atât acest lucru va avea un efect mai mare asupra pierderii în greutate.