Fa arzător de grăsime

Cum să pierzi grăsimea bump

Considerații Mersul pe cântarul de baie este doar o modalitate cum să pierzi grăsimea bump a determina dacă programul dvs.

cum să pierzi grăsimea bump

Numărul de centimetri pe care îl pierdeți în zonele țintă este, de asemenea, important. La începutul programului, scrieți-vă greutatea și măsurătorile din jurul șoldurilor, coapselor și a altor zone.

  1. Transformarea picioarelor necesită timp Dacă cumpărați ceva printr-un link de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision.
  2. Gata cu grasimea ideas in | exerciții, exerciții fizice, exerciții fitness

La fiecare câteva săptămâni, repetați procesul și notați orice modificare. Acest lucru urmărește eficiența programului dvs. Pierzând greutate Când corpul tău are nevoie de mai multe calorii decât îți oferă dieta, se îndreaptă către depozitele de grăsimi pentru energie.

cum să pierzi grăsimea bump

Cu cât corpul tău are nevoie de mai multă energie pentru a extrage din depozitele de grăsime, cu atât pierzi mai mult în greutate. Există două moduri de a stimula pierderea în greutate.

cum să pierzi grăsimea bump

În primul rând, reduceți numărul de calorii din dieta dvs. În al doilea rând, creșteți-vă nivelul de activitate fizică participând la exerciții energice, cum ar fi jogging, aerobic, înot sau alte activități intense.

cum să pierzi grăsimea bump

Pierderea de inch Când corpul tău arde excesul de grăsime, pierzi centimetri în jurul locurilor tipice de depozitare a grăsimii, cum ar fi talia, șoldurile și coapsele.

Câți centimetri pierdeți depinde de mulți factori, inclusiv genul dvs.

Nu este posibil să micșorezi o anumită locație a corpului tău prin metode de slăbire, așa că evită orice produs care pretinde că ia câțiva centimetri de anumite zone ale corpului, notează Rețeaua de informații privind controlul greutății. Măsurare Cântarele medicale sunt cel mai bun mod de a determina cât de mult ați pierdut în greutate, dar o cântare de baie de calitate poate oferi o estimare bună.

cum să pierzi grăsimea bump

Pentru a controla diferențele dintre cântare, utilizați-l pe același pentru măsurători succesive de greutate. Pentru a monitoriza câțiva centimetri câștigați sau pierdeți, utilizați o bandă de măsurare flexibilă, cum ar fi tipul pe care îl folosesc croitorii. Considerații De asemenea, este posibil să pierzi centimetri și să te îngrași. De exemplu, dacă participați la un program de exerciții viguroase care include antrenament de forță, este posibil să pierdeți centimetri în jurul taliei în timp ce dezvoltați mușchi în alte zone, cum ar fi pieptul și brațele.

41 Cele mai bune imagini de sănătate | Sănătate fitness: __ pis__, motivație fitness, fitness

Mușchiul cântărește mai mult decât grăsimile și, de asemenea, arde mai multe calorii decât grăsimile, astfel că acest tip de situație nu este rea. Dacă observați că câștigați tonus muscular, dar nu pierdeți în greutate la ritmul pe care îl sperați, este mai bine să ignorați scara și să vă concentrați asupra modului în care noul dvs. Dacă doriți să reduceți rata de câștig muscular, optați pentru exerciții cardiovasculare în loc de antrenament de forță.

cum să pierzi grăsimea bump