10 canale YouTube interesante, cu videoclipuri gratuite de fitness

Ultimate rutină de ardere a grăsimilor. Antrenament final pentru distrugerea grăsimilor

Acest lucru mi s-a întâmplat recent, când intenția mea de a înmulți și de a adăuga mușchi a ajuns să adauge în schimb grăsime abdominală. Atunci când crește o creștere neașteptată de grăsime, cel mai bun lucru pe care îl putem face este să ne punem corpurile într-un mod de ardere a grăsimilor pentru a pierde grăsimea neinvitată. Unele dintre instrumentele pe care le-am folosit includ postul intermitent, cardio-ul strategic și ciclismul cu carbohidrați.

Și dvs.

ultimate rutină de ardere a grăsimilor natural pierde herbul de greutate

Ei bine, asta mi s-a întâmplat recent. Deși nu am fost fericit să o văd nimeni nu este vreodată!

ultimate rutină de ardere a grăsimilor amitriptyline pierdere în greutate 10 mg

În ultimele două veri, am avut succes cu această misiune prin angajarea de antrenori pentru a dezvolta un program personalizat pentru mine. Aș modifica de obicei programul lor într-o anumită măsură pentru a-l face să se potrivească rănilor, obiectivelor și stilului meu de viață anterioare. Cu toate acestea, am avut un pic de nenorocire în această vară.

Arderea grăsimii din zahăr

Această formulă a funcționat de obicei bine pentru mine în trecut. Obișnuiam să mă îngraș în greutate musculară fără să mă îngraș și, în unele cazuri, ultimate rutină de ardere a grăsimilor pierzând grăsime în acest proces.

Dar vara aceasta, în loc să adaug masă musculară, am ajuns să-mi adaug în burtă mișcări! Bănuiesc că un motiv pentru acest lucru a fost faptul că experimentam o mulțime de antrenamente diferite, ceea ce a dus la efectuarea unor antrenamente care nu erau la fel de intense ca rutina mea obișnuită creând o nevoie mai mică de caloriile suplimentare pe care le consumam.

Cardio Burst: Squat Jumps

Oricare ar fi motivul, a fost cel mai critic să reduc burta în grabă! Pentru o scufundare mai profundă în ceea ce este postul intermitent și cum funcționează, aruncați o privire la cealaltă postare aici. Pe scurt, postul începe atunci când nu consumați alimente, în special carbohidrați, timp de aproximativ 12 ore. Nu mâncați mai mult de 12 ore declanșează numeroase procese benefice în organism, inclusiv stimularea metabolismului, stimularea hormonului de creștere uman care combate grăsimile și forțarea corpului dumneavoastră să caute o sursă alternativă de energie, în principal grăsime împreună cu proteine.

Datorită acestor procese, postul pentru o perioadă controlată, cum ar fi 16 ore, vă ajută să vă puneți corpul în modul de ardere a grăsimilor.

ultimate rutină de ardere a grăsimilor pierde în greutate în roma

Postul intermitent este o tehnică puternică pe care o folosim ca parte a provocării noastre de pierdere a grăsimii FastCut30, care este concepută pentru a vă ajuta să pierdeți lb în 30 de zile, fără să moriți de foame sau să trăiți la sala de gimnastică. Apoi, încercați să faceți cardio într-o stare de post. Cu alte cuvinte, faceți cardio primul lucru dimineața înainte de a consuma calorii.

Cererea suplimentară de energie a sesiunii de cardio va face ca corpul dvs.

Cele mai bune 10 antrenamente cu intensitate ridicată pentru a arde grăsimile

Când faceți cardio post, mențineți intensitatea la un nivel moderat și mergeți timp de aproximativ 15 - 30 de minute, după cum vă permite timpul. Dar dacă ați mâncat deja, atunci nu ezitați să faceți lucruri, făcând o sesiune cardio HIIT. Cardio-ul de antrenament cu interval de intensitate ridicată HIIT creează stres metabolic, ceea ce vă ridică metabolismul și îl menține ridicat până la 48 de ore după terminarea antrenamentului. Un metabolism crescut te ajută să arzi mai multe calorii non-stop.

Acest lucru face din HIIT cardio un hack fantastic pentru a vă pune corpul în modul de ardere a grăsimilor.

Antrenamentul

A face HIIT este ca și cum ai face sprinturi. Împingi cât poți de tare, apoi îți revii.

TONED LOWER ABS in 14 Days (lose fat) - 6 minute Home Workout

Sunteți liber să alegeți durata intervalelor de împingere și recuperări. Un raport 1: 1 este un rig maxime de grăsime într o săptămână popular. De asemenea, puteți face 60 de secunde pornite, 60 secunde oprite etc. Dacă un raport 1: 1 se simte prea intens, puteți utiliza recuperări mai lungi, ca într-un raport 1: 2 de ultimate rutină de ardere a grăsimilor, 30 secunde pornit, 60 secunde oprit etc.

Pentru antrenamente cardio în stil HIIT extrem de motivante, cu coaching audio de către instructori de fitness de top sincronizați cu ritmuri de mare energie, consultați aplicația de fitness Motion Traxx. Finisatori cardio Puteți face un antrenament HIIT singur sau îl puteți lipi pe spatele unei sesiuni de antrenament de forță pentru un impact și mai mare asupra pierderii de grăsime.

ultimate rutină de ardere a grăsimilor cum pot să pierd grăsimea burtă superioară

Antrenamentul de rezistență, în special antrenamentul cu greutăți, determină epuizarea nivelului de glicogen pe măsură ce corpul tău trage glicogenul stocat în mușchi pentru a-ți alimenta antrenamentul. Dacă faceți cardio în stil HIIT după un antrenament de rezistență, mențineți-l scurt: 10 - 15 minute, maxim fără a include încălzirea sau răcirea pentru a nu vă picura cortizolul, un hormon de stocare a grăsimilor. De asemenea, puteți face o sesiune cardio mai lungă, de de minute, după ce ați făcut greutăți.

Antrenament final pentru distrugerea grăsimilor

Aparatele mele de finalizare cardio constau de obicei dintr-o rutină în stil HIIT de cinci până la șapte minute pe mașina eliptică, cu un raport 1: 1 de 30 de secunde pornit și 30 de secunde oprit. Suplimentare În timpul efortului meu subțire de 7 zile, mi-am dublat doza de supliment natural numit L-Carnitină.

Cardio Burst: Patinatori Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de sănătate și fitness, le-am atins pe Karena și Katrina din Tone It Up pentru sfaturile lor. Aici vă vor permite să vă prezentați toate secretele de fitness, precum și câteva sfaturi și trucuri pe parcurs. Probabil că ați auzit buzz despre antrenamentele HIIT până acum și astăzi suntem aici pentru a vă spune că este adevărat. Aceste rutine de intensitate ridicată sunt o modalitate incredibil de eficientă de a vă revigora metabolismul și de a sculpta fiecare centimetru al corpului dvs.

Acesta este un aminoacid care ajută organismul să utilizeze mai eficient grăsimea pentru energie. Am văzut succes cu acest supliment în trecut, la fel și clienții mei de coaching individual.

ultimate rutină de ardere a grăsimilor pierderea în greutate și pierderea în greutate a apetitului

Deși nu va face prea multe pe cont propriu, L-Carnitina vă va complimenta eforturile atunci când încercați să pierdeți rapid grăsime cu ajutorul hacks de pierdere a grăsimii de mai sus. În cele din urmă, în timpul acestui efort de 7 zile, m-am asigurat că mănânc cu un deficit caloric, m-am concentrat pe consumul de alimente curate, nu am mâncat mult dar am avut mâncare mexicană o dată și mi-am crescut aportul de fibre prin legumele verzi, cum ar fi broccoli, spanac și sparanghel, să se simtă mai pline și să combată pofta.

Folosind hacks de pierdere a grăsimilor de mai sus, am reușit să mă lupt când a apărut pierderea de grăsime nedorită. Data viitoare când primiți un musafir neinvitat, cunoscut sub numele de exces de grăsime din burtă, luptați cu aceste cinci hacks de pierdere a grăsimii.

ultimate rutină de ardere a grăsimilor cum de a pierde greutatea mp4