Cum să reduceți grăsimea inferioară a burții

Cum poate pierde grăsimea de burtă inferioară, Cum de a scăpa de grăsime de burtă inferioară

cum poate pierde grăsimea de burtă inferioară nici o pierdere în greutate cu hiit

Exercițiile fizice regulate și o dietă adecvată sunt esențiale pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea mai mică din burtă. Obținerea de exerciții fizice regulate, consumul unei diete antiinflamatorii și gestionarea nivelului de stres vă poate ajuta să vă pierdeți kilogramele și să luptați împotriva acestei boli mai mici.

cum poate pierde grăsimea de burtă inferioară lipedema succesul pierderii în greutate

Pericol de burtă inferioară S-ar putea să doriți să scăpați de grăsimea inferioară a burticii din motive cosmetice, dar tunderea taliei are beneficii dincolo de ceea ce arătați. De asemenea, depășește stratul chiar sub piele. Dacă aveți grăsime vizibilă la burtă, este posibil ca o parte din această grăsime să se extindă mai adânc în cavitatea abdominală, unde nici măcar nu o puteți vedea. Grăsimea adâncă din burtă înconjoară organele abdominale, căptușind spațiul dintre ele.

Cea mai buna cale de a scapa de grasimea suplimentara!

Potrivit Harvard Health Publishing, grăsimea din burtă este legată de riscul crescut de boli de inimă, diabet zaharat tip 2 și sindrom metabolic, ceea ce crește, de asemenea, riscul de a face un accident vascular cerebral. La femei, grăsimea suplimentară din burtă a fost, de asemenea, legată de cancerul de sân și probleme cu vezica biliară care necesită îndepărtarea chirurgicală.

Mâncând prea mult Cel mai evident motiv pentru care s-ar putea să ai o încăpățânare a burticii inferioare, este cum poate pierde grăsimea de burtă inferioară pur și simplu mănânci prea mult. Chiar dacă mănânci o dietă sănătoasă, este posibil să subestimezi adevărata cantitate de alimente și calorii pe care le iei.

Mitul 1: 1000 de abdomene pe zi

Un studiu publicat în PLOS One în august constată că persoanele care mănâncă mese sănătoase sunt de fapt mai multe este posibil să subestimeze caloriile decât persoanele care nu sunt. Potrivit cercetătorilor din studiu, când participanților li s-a cerut să ghicească numărul de calorii al alimentelor, au avut tendința de a ghici un număr mai mic de calorii dacă acel aliment a fost asociat cu o bucată de fructe sau legume decât dacă alimentul a fost prezentat singur.

Pregătire inferioară a absului ➡ ARMĂ DE GRĂCIUNI BELLY BELLY

Dacă încercați să mâncați sănătos pentru a pierde grăsimea mai mică din burtă, aruncați o privire sinceră asupra dimensiunilor porțiunii dvs. Acest lucru este și mai important atunci când mănânci alimente sănătoase din cauza cât de ușor te poți înșela.

Acest lucru provoacă creșterea glucozei și insulinei din sângele dvs.

Related Content

Pentru a adăuga insultă la vătămare, cu cât ai mai multă grăsime din burtă, cu atât mai multe citokine eliberează corpul tău. Unul dintre cele mai bune moduri de a inversa rezistența la insulină și de a preveni dezvoltarea acestuia în diabetul zaharat tip 2 este să faci exerciții fizice în mod regulat și să slăbești consumând o dietă mai sănătoasă și rămânând activ.

cum poate pierde grăsimea de burtă inferioară biologie de pierdere a grăsimilor

Stresul și inflamația Stresul cronic este, de asemenea, un factor important. Stresul vă semnalează corpul să elibereze cortizolul, un glucocorticoid sau hormon de stres care activează enzime care promovează depozitarea grăsimii, în special în zona burtică.

cum poate pierde grăsimea de burtă inferioară cum să pierzi 7 grăsime corporală

Dar nu sunt doar formele evidente de stres, cum ar fi zilele lungi de muncă sau o relație nefericită pe termen lung, pe care trebuie să o aveți grijă. Un raport din aprilie în Raporturile obezității actuale menționează că privarea de somn, durerea cronică și inflamația induc un răspuns la stres care devine cronic dacă nu înveți modalități de a face față.

Mituri Si Solutii Practice Grasimea prefera sa stea pe abdomen Nu ai ce-i face.

Studiul raportat în Diabetologie și Sindrom Metabolic, de asemenea, notează că există o legătură directă între inflamația cronică și grăsimea din burtă. Puteți combate inflamațiile cronice și țintiți grăsimea din burtă prin reducerea consumului de alimente inflamatorii, cum ar fi: Carbohidrati rafinati, precum paine alba si produse de patiserie Mancare prajita Soda, suc și alte băuturi îndulcite cu zahăr Carne procesate cârnați, carne delicioasă și hot dog Margarină și scurtare Pe lângă evitarea alimentelor inflamatorii, este de asemenea util să pierde greutatea mult o mulțime de alimente antiinflamatoare în dieta dvs.

Câteva exemple din aceste tipuri de alimente includ: Legume cu frunze verzi.