Planul de dieta cheat zi

Cheat zi bun pentru pierderea în greutate

Fresh articles

Și vă pot spune cu mare convingere că nu este ușor să renunțați sau să rezistați mâncărurilor delicioase mai ales nesănătoase. Ce se întâmplă dacă poți găsi o modalitate de a te bucura de mâncărurile delicioase fără să te îngrași? Ei bine, conceptul de a înșela mesele sau a înșela zilele este exact asta!

Guru de fitness cred că oricine de cheat zi bun pentru pierderea în greutate un călătorie de slăbire ar trebui să vă bucurați de o zi de înșelăciune. De ce? Îți aud inima bătând de entuziasm. DAR țineți acest gând - există un flipside.

cheat zi bun pentru pierderea în greutate

O întorsătură greșită și puteți reveni la vechile obiceiuri alimentare. Acest lucru te poate face să câștigi mai multă greutate ca niciodată.

Deci, vă recomandăm să jucați după câteva reguli realizabile pentru a preveni acest lucru. Mai întâi, știți care este bun - o masă de înșelăciune sau o zi de înșelăciune. În al doilea rând, câte calorii în plus ar trebui să consumi? În cele din urmă, ce ar trebui să consumi? Continuați să citiți pentru a slăbi inteligent și pentru a nu vă simți lipsiți. Sa incepem! Ce este o masă de înșelăciune? Shutterstock O masă ieftină este o masă care conține cu cel puțin de calorii în plus decât aportul zilnic de calorii desemnat.

De exemplu, dacă urmați o dietă de de calorii, adăugați cu de calorii în plus, adică puteți consuma în total de calorii. O masă de înșelăciune este, de asemenea, bogată în macronutrienți. Puteți consuma pizza, burgeri, produse de patiserie, cartofi prăjiți sau orice altă mâncare preferată, dacă doriți cu adevărat.

Dar practicați controlul porțiunilor. Iată cum diferă.

Pizza cu crustă umplute. Sundee cu două linguri.

Diferența dintre Cheat Meal și Cheat Meal Day O masă de înșelăciune este o masă bogată în calorii, în timp ce o zi de mâncare de înșelăciune este o fereastră de 12 ore în care poți să te descurci literalmente cu orice vrei.

O masă de înșelăciune este ideală pentru persoanele care fac exerciții fizice de minimum 3 ore pe săptămână și consumă alimente sănătoase, bogate în calorii. O zi a mesei de înșelăciune este pentru sportivi și culturisti care sunt foarte activi.

Meditatii pentru pierderea in greutate

Dacă nu sunteți un sportiv, un culturist sau cineva care este extrem de activ, cel mai bine este să stați departe de conceptul de zile de trișare. Acest lucru se datorează faptului că, dacă nu arzi cantitatea nebună de calorii pe care le consumi, vei începe să te îngrași.

De fapt, te vei ingrasa mai mult ca niciodata!

Introducere

Cu toate acestea, vă recomandăm să luați o pauză de la alimentația zilnică sănătoasă și bucurați-vă de o delicioasă masă de înșelăciune. Dar există câteva condiții prealabile. Când să mergi pentru o masă ieftină? Puteți merge la o masă ieftină atunci când: Ați urmat cu sârguință planul de alimentație sănătoasă. Ați lucrat cel puțin 3 ore pe săptămână. Ați ars cel puțin de calorii pe săptămână.

Cheat mesele ajută sau împiedică pierderea în greutate The Globe and Mail

Da cel cea mai mare condiție prealabilă pentru a vă bucura de o masă ieftină este - trebuie să o câștigați. Când o veți câștiga, vă veți putea bucura de o masă de înșelătorie fără conștiința vinovată. Deci, cum ajută mesele de înșelăciune să înceapă pierderea în greutate?

cheat zi bun pentru pierderea în greutate

Aflați mai departe. Cum funcționează o masă înșelătoare pentru pierderea în greutate?

Dietele Cheat Day și pierderea în greutate

Shutterstock Masa de înșelăciune funcționează pe câteva principii simple. Alan Aragon recomandă o masă ieftină după antrenament, deoarece atunci corpul tău va arde caloriile suplimentare pe care le consumi.

cheat zi bun pentru pierderea în greutate

Previne platoul de pierdere în greutate Mesele înșelătoare sunt cele mai bune pentru a sparge platourile pentru slăbit atunci când consumați mai puține calorii și vă antrenați în mod regulat, dar nu pierdeți flaconul. Corpul tău se obișnuiește cu alimentele sănătoase, cu conținut scăzut de cal și, într-o perioadă, nu mai răspunde.

Tot ce are nevoie corpul tău este să te trezești puțin. O masă înșelătoare face exact asta. Atunci când consumi o masă bogată în calorii, corpul tău are o nevoie foarte mare șoc caloric. Celulele tale reiau să funcționeze, deoarece trebuie să ardă acele calorii suplimentare.

Re: Cheat Day

În acest proces, metabolismul tău devine stimulat, iar tu începe să arzi din nou grăsimea. Echilibrează hormonii Leptina, hormonul care suprimă pofta de mâncare și grelină, hormonul stimulator al poftei de mâncare, este echilibrat atunci când consumați mesele bogate în calorii.

Mesele de înșelăciune săptămânale ajută la creșterea leptinei și la reducerea grelinei, reducând astfel durerile de foame. Ta funcția tiroidiană se îmbunătățește, de asemenea, iar nivelul tău de energie crește. Pauze de plictiseală Dietele pot fi plictisitoare, mai ales dacă sunt foarte stricte. Oricine se poate plictisi să mănânce aceeași mâncare în fiecare zi. Dar mesele înșelătoare ajută la ruperea plictiselii. Te vei simți reîmprospătat și vei continua să urmezi regimul alimentar, ceea ce va da rezultate excelente pe parcursul unei perioade.

Din experiența mea directă, pot garanta că o masă de înșelătorie funcționează. Dar trebuie să știi cum să-l facă să funcționeze. Aici sunt Cele mai bune 10 strategii de trișare a meselor asta te va ajuta. Aruncă o privire. Cele mai bune 10 strategii de masă pentru a pierde în greutate 1.

  • Motivația Pierdere In Greutate - 9 Dovedit Mintea Hack-Uri Va Crește …
  • Mă interesează de mult.
  • Cheat strategii de masa pentru pierderea in greutate si castiguri musculare - Mancare Bautura
  • Ați urmat cu fidelitate dieta sănătoasă timp de câteva săptămâni sau luniși v-ați simțit bine despre dvs.
  • Pastile naturiste pt slabit
  • Care sunt codurile înșelătoriei?
  • Dr ariel zisman pierdere în greutate

Planificați înainte Shutterstock Planificarea în avans vă va împiedica să vă deranjați de la obiectivele de slăbire. Când știi că te vei bucura de o masă de înșelăciune mai târziu în acea săptămână, nu vei ceda poftelor tale la mijlocul săptămânii. Câștigă masa ta de înșelăciune Shutterstock Respectați-vă mesele de slăbire și planul de antrenament și apoi luați o masă ieftină.

Cu alte cuvinte, câștigă-ți masa de înșelăciune. Când câștigați masa de înșelăciune, puteți consuma calorii suplimentare fără vină și vă puteți simți bine cu dvs. Cunoașteți aportul maxim de calorii Shutterstock Pierderea în greutate nu este ușoară. Dar îl puteți ușura puțin, știind câte calorii suplimentare aveți voie să consumați în ziua mesei de înșelăciune.

De obicei, s-ar putea să consumați de calorii în plus. Nu depășiți limita. În limita de de calorii, puteți alege alimente delicioase și chiar să vă lăsați slăbiți pentru dulciuri. Alegeți Cheat Meals Mindfully Shutterstock Alegeți alimente bogate în calorii, care sunt, de asemenea, bogate în nutrienți. Alimentele precum orezul brun, sushi, falafel, tort de casă și chipsuri de tortilla la cuptor cu guacamole sunt bogate în calorii și carbohidrați, dar sunt, de asemenea, delicioase și hrănitoare.

Da, puteți lua o felie de pizza sau mâncare prăjită dacă doriți pentru ea. Dar asigurați-vă că nu depășiți limita de de calorii. Nu înșela când cheat zi bun pentru pierderea în greutate înfometat Shutterstock Consumul unei mese înșelătoare atunci când înfometezi vă poate determina să consumați mai multe alimente. Trucul este să ai o ceașcă de ceai verde cu un biscuit digestiv cu cel puțin o oră înainte de a lua o masă ieftină. Puteți avea, de asemenea, o banană sau un pahar de suc proaspăt presat ca gustare.

Arde grăsimea Shutterstock Antrenamentul este crucial atunci când încercați să slăbiți.

Vizualizați-l ca un instrument

Așadar, vă recomand să aruncați grăsimea la sală antrenament cardio și de forță în fiecare zi alternativă. Sau dacă nu este ceașca ta de ceai, fă-o înot, dans, Pilates, yoga, alergare, etc. Avantajul suplimentar al antrenamentului regulat este acela te vei simți bine, te vei bucura de un somn netulburat și vei fi fără stres.

Împingeți-l până la sfârșit de săptămână Shutterstock Weekend-urile sunt cele mai bune pentru o masă bogată în calorii. În general, avem tendința de a mânca mai mult în weekend, nu-i așa? Deci, mai bine profitați de ocazie!