Adevarul despre grasimea abdominala

Pierde grăsime la talie,

Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane?

pierde grăsime la talie poți să pierzi în greutate pe slim fast

E normal. Însă prea multă grăsime în jurul taliei poate afecta sănătatea într-un fel în care alte grăsimi nu o fac.

Atunci când centimetrul arată peste circumferință abdominală la bărbați și peste 88 la femei, se pune diagnosticul de obezitate abdominală?

LOSE LOVE HANDLES and BELLY FAT in 14 Days - Home Workout

Mai mult decât atât, ea nu este doar o temere estetică, ci și una medicală. Sunt studii care arată că riscul de boli precum diabetul de tip pierde grăsime la talie sau afecțiunile cardiace crește direct proporțional cu centimetrii din talie.

Cea mai buna cale de a scapa de grasimea suplimentara!

Sfatul specialiștilor: ajustați dieta și includeți în rutina alimentară cinci tabieturi despre care studiile spun că ajută la scăderea sunt greutăți mai bine pentru pierderea de grăsimi abdominale. Adio, dulciuri! Cele mai dăunătoare sunt, bineînțeles, cele care conțin zahăr rafinat. Numeroase studii au arătat că zahărul în exces, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la o acumulare mai mare de grăsime în jurul abdomenului, precum și în ficat.

Aceleași studii au concluzionat că de la o circumferință a abdomenului de peste de centrimetri și rezistența la insulină sau diverse probleme metabiolice este doar un pas.

Rețineți că fructele întregi nu intră în categoria alimentelor de risc, chiar dacă și ele conțin fructoză. Sunt extrem de sănătoase datorită cantității mari de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei.

10 MODURI DE A COMBATE GRASIMEA ABDOMINALA

Beți multă apă și mențineți metabolismul activ. Acesta nu numai că vă va ajuta să pierdeți grăsimea din jurul taliei, dar vă va ajuta să păstrați nivelurile de energie ridicate pe tot parcursul zilei. Adăugați în dieta alimentară mai multe proteine.

pierde grăsime la talie cum de a tăia pierde grăsimea corporală

Alimentele bogate în proteine pot stimula metabolismul și reduce nivelul de foame, factori care duc la pierderea kilogramelor.

Sunt studii care sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime abdominală - cantitatea și calitatea proteinelor consumate fiind invers proporțională cu grăsimea de pe talie. Alegeți alimente precum ouă întregi, pește, fructe de mare, legume, nuci, carne și produse lactate.

Prof. Dr. Constantin Dulcan: Cum să trăim peste 100 de ani? pierde fluturași

Eliminați carbohidrații din farfurie! Restricția de carbohidrați este o metodă foarte eficientă de a pierde grăsime. Acest lucru este susținut de numeroase studii. Când oamenii nu consumă carbohidrați, apetitul lor coboară și astfel ei pierd și din greutate.

Talie pierde formare

O astfel de dietă vizează pierde grăsime la talie mod specific grăsimea din jurul taliei, precum și pe cea din jurul organelor și mai ales a ficatului. Doar evitând carbohidrații rafinați și menținând aportul ridicat de proteine, scăderea grăsimii este vizibilă.

pierde grăsime la talie pierderea în greutate de gestionare

Consumați alimente bogate în fibre, în special fibre vâscoase. Studiile au arătat că fibrele solubile pot duce la scăderea cantităților de grăsime de pe abdomen.

Raspunsul pentru un abdomen plat

Acestea sunt fibre care se comport ca un liant în lichidul din stomac și formează un gel gros care "se așază" în intestin. Acest gel poate face ca mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv să fie lentă încetinind digestia și absorbția nutrienților. Rezultatul final este un sentiment prelungit de plenitudine și apetit redus.

Fructele, legumele, precum și unele cereale, cum ar fi ovazul întreg sunt o sursă bună de fibre.