Cele mai bune 8 exerciții pentru a reduce grăsimea coapsei pentru a o face subțire și fermă

Puteți pierde grăsimea coapsei prin săriți

Deci, nu puteți face nimic pentru a reduce grăsimea pe coapse sau picioare în general, TBH. Asta este pentru ca pierderea de grăsime se întâmplă peste tot pe măsură ce slăbești și nu ai controlul asupra locului sau momentului în care se întâmplă primul.

cum să pierzi 4 kg de grăsime

Și avem grăsime pe tot corpul. Antrenor personal Ben Lauder-DykesCPT, este de acord, adăugând că pierderea de grăsime în general se reduce la crearea unui deficit caloric pentru pierderea în greutate. Și pe măsură ce pierdeți grăsime, vă puteți întări și modela corpul și vă puteți construi mușchii într-o anumită zonă dorită prin exerciții.

Știu, nu exact ceea ce vrei să auzi nu există comenzi rapide, sry! Dar există câțiva pași pe care îi puteți face pentru a reduce balonarea și inflamația și a vă puteți pierde grăsimea coapsei prin săriți picioarele în timp ce Pierzând greutate peste tot.

14 moduri de a pierde grăsimea coapsei și de a-ți tonifica picioarele

Iată câteva obiceiuri cheie de luat în considerare. Urmăriți aportul de sare. Sarea face ca corpul tău să rețină excesul de apă și asta provoacă balonare care poate afecta întregul corp, șoldurile și coapsele incluse. Reduceți limitând alimentele procesate, cum ar fi sosurile, legumele conservate și supele, care sunt adesea încărcate cu sodiu.

pierdere în greutate cu crod și jeera

Adăugați mai mulți electroliți în dieta dumneavoastră. I-ai văzut înăuntru băuturi sportivedar electroliți precum calciu, magneziu și potasiu sunt abundenți în multe alimente sănătoase care ar putea fi deja în dieta ta. Toate acestea - și potasiul, în special - concurează cu sarea.

Verdele cu frunze închise, iaurtul și bananele sunt surse excelente de diferite tipuri de electroliți.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - eduCum

Moskovitz spune că toată lumea ar trebui să urmărească nouă porții de fructe și legume în fiecare zi: două până la trei porții cu jumătate de cană de fructe, iar restul de legume o cană crudă sau jumătate de cană gătită. Reduceți carbohidrații. Când corpul tău transformă carbohidrații în glicogen, acestea sunt stocate împreună cu apă în ficat și mușchi. Asta înseamnă că cu cât mănânci mai mulți carbohidrați, cu atât mai multă apă stochează corpul tău.

  • Smoothie tropicală pierdere în greutate
  • CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA DIN INTERIORUL COAPSELOR (CU IMAGINI) - SFATURI -
  • Pierderea în greutate binging și purjare
  • Cele mai bune 10 exerciții pentru a pierde grăsimea coapsei superioare în 7 zile - LifeGuideBlog
  • Revista reală a arzătorului de grăsime
  • 17 modalități de a pierde grăsimea rapid - Ceai

Ea sugerează obținerea a minimum 75 până la de grame de carbohidrați pe zi, deși unii oameni ar putea avea nevoie de ceva mai mult în funcție de înălțimea, greutatea și nivelul de activitate. Nu săriți complet cerealele integrale, deoarece acestea sunt o sursă excelentă de umplutură, fibre sănătoase pentru inimă, precum și folat, fier, magneziu, antioxidanți și fitonutrienți.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Dacă nu sunteți sigur de locul dulce al carbohidraților, consultați un nutriționist. Începeți-vă dimineața cu o ceașcă de cafea. Cafeaua are un efect diuretic foarte ușor și poate stimulează-ți metabolismulcorpul tăuarderea grasimiiabilitate și antrenamentele tale.

Acestea fiind spuse, există prea multe cafele.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Ea sugerează să rămâneți maxim două căni pe zi. Purtati cu voi o sticla de apa. Pare contraintuitiv, dar cu cât bei mai puțină apă, cu atât corpul tău îl ține mai mult.

Consumul de multă apă elimină excesul de sare și lichide de care corpul nu are nevoie, reducând balonarea. De asemenea, vă ajută să vă reduceți pofta de mâncare, deoarece deshidratarea imită foamea.

diete de slabit fara sa te infometezi

Sugerează Moskovitz vizând doi-trei litri pe zi —La capătul superior dacă faci mișcare sau afară este cald. Sari peste cocktailuri.

Cum să pierzi grăsimea internă a coapsei 2021 - The healthy post

Câteva băuturi pot adăuga cu furie o mulțime de calorii la aportul zilnic. Fie că alegeți bere ușoară sau o băutură mixtă, acestea pot adăuga cu ușurință până la cel puțin până la calorii pe băutură, conform Biblioteca Națională de Medicină din SUA. Nici alimentele pe care alegeți să le mâncați sub influență nu sunt de obicei optime.

De fapt, a studiu din jurnal Apetit a constatat că băutorii moderate au fost cu 24 la sută mai predispuși să comande ceva sărat cum ar fi cartofii prăjiți săriți, care ar putea fi singurul produs comestibil la barul local de scufundări, după ce ați băut.

Și nu doar calitatea mâncării vă afectează greutatea, ci cantitatea pe care o luați, mai ales puteți pierde grăsimea coapsei prin săriți nu ați început seara cu o masă consistentă. Așadar, limitarea cantității și frecvenței cu care consumați alcool vă poate ajuta cu orice obiective de slăbire pe care le-ați putea avea. Adăugați cardio în programul dvs. Exercitii aerobice este un alt mod de a curăța excesul de sare și lichide, spune Moskowitz. Mai mult, orice activitate care vă mărește ritmul cardiac este, de asemenea, cel mai bun cadou pentru pierderea în greutate pentru a cheltui calorii și a arde grăsimi corporale - inclusiv pe șolduri și coapse.

Cu cât consumul de calorii este mai mare, cu atât puteți crea un deficit caloric mai mare și este mai probabil să pierdeți în greutate - și să reduceți grăsimile peste tot.

Cele mai bune 8 exerciții pentru a reduce grăsimea coapsei pentru a o face subțire și fermă

Nu uitați: trebuie să rămâneți hidratat. Încercați să beți 16 până la 20 de uncii mai multă apă pe oră de exerciții intense și să mâncați alimente suplimentare cu electroliți dacă o zdrobiți la sala de sport mai mult de o oră. Încercați să vă urmăriți mesele. Păstrarea unei evidențe zilnice din fiecare aliment pe care îl consumi te ajută să rămâi pe drumul cel bun și să fii responsabil atunci când încerci să elimini grăsimea corporală.

Moskovitz îi place aplicația, deoarece este ușor de utilizat și are estimări pentru majoritatea alimentelor dar și hârtia simplă și veche funcționează bine. Ținerea la curent cu dieta înseamnă, de asemenea, planificarea meselor din timp cât mai des posibil. Mănâncă mai multe fibre și proteine.

Proteinăîn special, este esențial pentru construirea mușchiului slab care va face picioarele să arate grozav.

rezultatele dbol pentru pierderea în greutate

Antrenează-ți și întărește-ți coapsele. Deși nu puteți reduce greutatea coapsei, vă puteți antrena mușchii astfel încât să fie puternici. Țintește-ți coapsele peste tot făcând lunges curtsy, sumo squats, și goblet squats.

17 modalități de a pierde grăsimea rapid

Concentrați-vă asupra coapselor interioare și exterioare cu lunges laterale și banda ridică partea laterală a piciorului; și lovește-ți hamstrii cu ascensoare, bucle inverse pentru picioare și poduri cu bucle pentru hamstring.

Alegeți exercițiile preferate din fiecare grup și completați fiecare pentru opt până la 12 repetări la greutatea maximă pentru un total de trei până la patru seturi. Ideal, încercați două zile de antrenamente pentru picioare în fiecare săptămână, amestecând mișcări compuse multi-musculare gândiți-vă la genuflexiuni și a lunges cu exerciții mai vizate cum ar fi poduri și bucle de hamstring.

Faceți genuflexiuni într-o zi și aruncați a doua.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Da, îți poți lucra coapsele pentru a construi mușchi și forță, dar nu vrei să faci toate aceleași exerciții. Lauder-Dykes, care este antrenor și antrenor de forță și condiționare la Fhitting Roomun studio de antrenament de înaltă intensitate din New York, spune că cel mai important lucru de făcut este să vă schimbați mișcările. Câteva exemple: Adăugați genuflexiuni frontale la rutina dvs. Concentrați-vă asupra mișcărilor cu un singur picior cum ar fi lunges puteți pierde grăsimea coapsei prin săriți genuflexiuni împărțite și mușchii de stabilitate, inclusiv coapsele interioare și exterioare, se vor declanșa pentru a vă menține stabil, spune Lauder-Dykes.

Nu uitați de exercițiile HIIT.

Cele mai bune 8 exerciții pentru a reduce grăsimea coapsei pentru a o face subțire și fermă

Pentru a obține mai mult bang pentru dolarul dvs. Găsiți modalități de relaxare și recuperare. Stresul poate determina organismul să producă hormoni precum cortizolul, care determină corpul să stocheze grăsime, Angela Fitch, MDvicepreședinte al Asociației de Medicină a Obezității, pierderea în greutate spray sub limbă asociat al Centrului de Greutate al Spitalului General din Massachusetts și facultate de la Harvard Medical School, a declarat anterior pentru WH.

Uite, nu poți scăpa complet de stres, dar ar trebui să-ți găsești propriile metode personale pentru a-l minimiza. Aveți nevoie de câteva idei? Fă din somn o prioritate. Dacă nu dormi suficient te poate determina să faci alegeri alimentare nesănătoase, spune dr.

Fitch, care recomandă cel puțin șapte ore și jumătate pe noapte. Cele Mai Recente Știri.