Hula hoop - anvelope de fitness pentru scăderea în greutate

Hula hooping vă va face să pierdeți în greutate. Poți pierde în greutate Hula Hooping?

Acestea sunt cea mai bună metodă de a arde calorii, de a crea puteri, de a scăpa de grăsime din burtă și, de asemenea, de a lupta împotriva bolilor psihice precum depresia. Tot ce ai nevoie este un hula hoop, haine confortabile și 30 de minute din timpul tău.

Începeți cu exercițiul de bază pentru a vă atârna, apoi utilizați-l pentru a pierderea în greutate din tahiti întregul corp.

Indiferent dacă aveți 5 sau 50 de ani, acest exercițiu vă va face să vă zâmbiți și să vă luminați ziua într-o clipă. În acest articol, vom discuta despre 10 exerciții de fitness hula hoop. Dar, mai întâi, iată o scurtă descriere a ceea ce înseamnă hula hooping. Ce este Hula Hooping All About?

Beneficiile Hula Hooping pentru sănătate Cercurile Hula nu sunt doar pentru copii!

Shutterstock Hula hooping nu este un mod nou descoperit de a rămâne în formă. Există dovezi că vechii greci și egipteni au răsuci cercuri în jurul burții pentru a se distra și pentru a-și menține aptitudinile. Este o activitate fizică în care trebuie să răsuciți buclă în jurul taliei, burții, brațelor și picioarelor.

Hula Hoopul mediu pentru adulți este de aproximativ 45 de centimetri în diametru și cântărește aproximativ 2 kilograme. Partea cea mai uimitoare este că arde cât mai multe calorii pe care le ardeți făcând kickboxing sau aerobic.

În funcție de greutate, durata exercițiilor și intensitatea, puteți arde până la de calorii. Să începem cu exercițiile de hula hoop și să vedem care sunt avantajele lor.

olivox pentru slabit pareri ciorba de fasole pentru slabit

Exercițiile Hula Hoop Înainte de a începe orice regim de exerciții, trebuie să vă încălziți. Iată o rutină distractivă de încălzire. Încălzire Stați drept cu mâinile pe talie. Rotiți-vă umerii înapoi și îndoiți corpul superior înapoi. Simțiți întinderea în abs.

Țineți-l timp de 3 secunde. Eliberați-vă și îndoiți-vă înainte. Simțiți întinderea din spate. Repetați de 10 ori.

moduri bune de a pierde grăsimea burtă pierderea rapidă a grăsimilor pro ana

Stați drept cu palmele pe talie și pe picioare, cu lățimea umărului. Îndoiți-vă la stânga și apoi la dreapta. Standing Twist Shutterstock Învârtirea în picioare este un antrenament foarte bun pentru abs.

Poți pierde în greutate Hula Hooping? Mai bine o crezi!

Iată cum să faceți acest lucru. Pași pentru a face răsucirea în picioare Țineți hula cu ambele mâini și plasați picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului. Rotiți spre stânga, păstrând corpul inferior drept. Fă-o timp de 5 secunde. Răsuciți-vă în dreapta. Rolling Reach Shutterstock Amploarea rulantă este un exercițiu eficient pentru spate și picioare. Seamănă cu conducerea, doar că direcția este destul de mare.

Pași pentru a atinge culisarea Țineți hula-ul în fața dvs. Ar trebui să atingă podeaua. Stați cu picioarele la distanță de umăr. Ținând spatele drept, rotiți hula hoop spre dreapta. Fă-o până ajungi la un capăt al camerei. Rotiți hula hoop la stânga și reveniți la poziția inițială. Hula Circle de braț cu buza Shutterstock Acest exercițiu funcționează pe brațe și umeri.

Iată ce trebuie să faceți. Pași pentru a face cercuri Hula Hoop Arm Țineți hula hoop în aer și rotiți-l între palmele și antebrațele. Țineți coatele ușor îndoite pentru a vă simți arsurile în umeri și brațe. Tree Apăsați Shutterstock În acest exercițiu, folosiți hula hoop ca o gantere. Veți face practic extensii tricep cu o mică variație.

Iată pașii.

cat slabesti daca alergi in fiecare zi iubesc colagenul corpului arde grăsime

Pași de făcut Copac Apăsați Țineți hula-ul în spatele capului. Ridicați piciorul drept și așezați talpa piciorului drept pe partea interioară a piciorului stâng, chiar sub genunchi. Ține-ți spatele drept și privește în față.

Top 10 exerciții Hula Hoop și beneficiile lor

Coborâ-ți hula-ul în spatele tău, flexându-ți coatele și apoi readuce-l înapoi la poziția de plecare. Faceți acest lucru de 10 ori înainte de a schimba picioarele. Hula Hoop V-sit Youtube V-sit este un exercițiu ușor care vă ajută să dezvoltați un abs puternic. Pași de făcut Hula Hoop V-sit Așezați-vă pe podea și țineți hula hoop. Brațele ar trebui să fie distanțate de umăr.

Puneți picioarele pe celălalt capăt al cercului. Așezați picioarele la distanță de șold.

Pierdere în greutate doctor în poteau ok

Înclinați-vă în spate, păstrați-vă spatele drept și ridicați ambii picioare astfel încât să fie la 60 de grade cu solul. Țineți mâinile înainte. Ridicați-vă mâinile și picioarele și coborâți-le până când picioarele sunt pe punctul de a atinge solul. Din nou ridicați mâinile și picioarele. Repetați de 15 ori pentru a finaliza un set.

Faceți 3 seturi pentru a simți arderea în regiunea dvs. Hula Hoop Squat Youtube Squats-ul este un exercițiu adecvat pentru șolduri și coapse, iar adăugarea unui hula hoop vă ajută să pierdeți suplimentar grăsimile de pe șolduri.

Cum se calculează caloriile arse cu un cerc Hula

Pași de făcut Hula Hoop Squat Așezați hula hoop în fața dvs. Țineți-l cu ambele mâini. Țineți picioarele la distanța dintre umăr. Degetele de la picioare trebuie să indice. Împingeți șoldurile, flexați genunchii și coborâți corpul ca și cum ați fi așezat pe un scaun. În același timp, deplasați partea superioară a hula hoop, pentru a vă putea alătura corect. Hula hooping vă va face să pierdeți în greutate că genunchii nu depășesc degetele de la picioare.

Reveniți la poziția de plecare. Poți să o aduci printr-o crestătură dacă o faci cu un hula hoop. Îndoiți ușor genunchii și ridicați ambele picioare. Întoarce-te puțin și întoarce-te în partea dreaptă cu hula hoop. Întrerupeți o clipă și apoi hula hooping vă va face să pierdeți în greutate la stânga.

Repetați de 25 de ori pentru a finaliza un set. Faceți 3 seturi. Hula Hoop Exercițiu pentru umeri și piept Hula Hoop nu numai că vă oferă fermitate și formă de șold și de pradă, dar este, de asemenea, util pentru tors și piept. Tocmai în jurul cercului din jurul corpului din partea superioară și lăsați-l liber în cercuri fără a lăsa să cadă.

Iată un videoclip complet despre cum să o faceți. Knee Hooping Hoopingul genunchiului este un antrenament bun pentru coapse, solduri și genunchi.

Hula Hoop - antrenorul întregului corp pentru pierderea în greutate

Doar încercați să echilibrați cercul între genunchi și să nu vă lăsați să cadă pe măsură ce vă mutați. Iată o demonstrație video. Hula Hoop Dance Antrenamentul dansului hula hoop poate fi la fel ca un exercițiu aerobic. Folosind hoop face pașii mai dificile și vă ajută să transpirați mai mult. Tot ce aveți nevoie este o muzică bună - permiteți-vă să vă eliberați pe măsură ce dansați în ritm și să vă scuturați pradă.

Iată un exemplu. Acestea sunt exercițiile de 10 hula hoop.

poate bocanții beta să vă facă să pierdeți în greutate 3x puterea de slăbire

Să aruncăm o privire la beneficiile acestor exerciții.