Sfaturi utile pentru mentinerea greutatii ideale

Cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea

Cum să pierdeți din greutate și să vă mențineți în formă cu ajutorul științei

Sus Un studiu efectuat pe circa In afara de susceptibilitatea la afectiuni cardiace, excesul ponderal va mai predispune si diabetului, sindromului metabolic si tulburarilor psihice anxietatedepresie etc.

Infruntati aceasta problema tot mai stringenta pentru populatia globala cu strategii simple, care va ajuta sa transformati micile schimbari in alimentatie si nivel de activitate fizica, intr-un mod de viata permanent.

cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea

Organizati-va mesele Haosul este principalul motiv al alimentatiei dezechilibrate, de aceea primul pas in gestionarea propriei greutati corporale este organizarea prealabila a meselor zilnice.

Acest lucru inseamna sa va propuneti un program de masa pe care il puteti urma in fiecare zi, fara sa va abateti de la orarul prestabilit.

cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea

Important este ca modul de organizare a meselor sa fie privit ca pe parte integranta a modului dumneavoastra de viata, nu ca pe o obligatie pe care v-o asumati intr-o dieta de slabit. Acelasi orar in care organismul primeste hrana il ajuta sa metabolizeze mai bine nutrientii si sa isi stabileasca un echilibru functional, foarte important pentru evitarea oscilatiilor de greutate.

cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea

Nu eliminati gustarile Medicii nutritionisti si-au schimbat viziunea asupra gustarilor, cata vreme acestea sunt constituite din alimente fara zahar, grasimi saturate si carbohidrati simpli. In cazul in care simtiti nevoia sa mancati ceva intre mesele principale, puteti sa va satisfaceti aceasta necesitate intr-o maniera care va permite sa va mentineti greutatea corporala in parametri optimi.

Pierde burta și spate grăsimea în 14 zile! Program gratuit de antrenament acasă

Solutia este sa alegeti gustari care sa nu depaseasca de calorii pentru o portie si care sa va induca rapid senzatia de satietate. Astfel de alternative pot fi biscuitii din orez integral, floricele de porumb facute in casa fara grasimi asezonate cu condimentele preferatelegumele proaspete morcovi, telina, ardei graslactatele degresate cu paine integrala sau fructele.

Mențineți în greutate, dar pierdeți grăsime. Metoda pentru slăbire – efecte pe termen lung

Suplimentati aportul de fibre Fibrele alimentare sunt o arma pretioasa in orice regim alimentar echilibrat. Acestea nu doar ca ajuta la transformarea carbohidratilor in energie si nu in grasimici contribuie si la instalarea senzatiei de satietate persistente. Continutul de fibre din organism poate fi marit cu ajutorul propriile produse gatite in casa, inlocuind painea din comert cu cea din cereale integrala, prin adaugarea de faina de ovaz la prajituri sau a stafidelor, bananelor sau fructelor de padure in compozitia brioselor.

Alte surse alimentare de fibre sunt mazarea, fasolea, ovazul si fructele.

8 moduri eficiente de a va tine sub control greutatea

Este important sa suplimentati consumul zilnic de apa cel putin 8 paharezideoarece fibrele absorb apa din intestine si pot favoriza instalarea constipatiei. Gatiti mai creativ Nevoia unei alimentatii mai sanatoase a inspirat bucatarii de pretutindeni in conceperea unor retete apetisante, care utilizeaza ingrediente menite sa previna acumularea kilogramelor in plus. Renuntati la uleiul pentru gatit, evitati sarea si inlocuiti-o cu condimente si ierburi aromatice diversificate, preparati deserturi dietetice in casa si pregatiti carnea la aburi, in loc sa o prajiti.

Pana si cele mai mici schimbari sanatoase in modul in care gatiti vor avea un efect major asupra formei fizice.

Doriți să mențineți greutatea, dar să pierdeți grăsime

Odihniti-va suficient Somnul de calitate va influenteaza greutatea corporala mai mult decat credeti, deoarece are un impact puternic asupra hormonilor care controleaza arderea grasimilor in organism, depozitarea acestora si mentinerea tonusului muscular.

Cu cat aveti un echilibru hormonal mai bun, cu atat mai bine reusiti sa va mentineti greutatea corporala pe termen lung. Incercati sa dormiti minimum 8 ore in fiecare noapte.

cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea

Gasiti modalitati placute de a face miscare Un antrenament fizic istovitor nu este nicidecum conditia unui numar de kilograme ideal, ba chiar poate fi cauza principala a tendintei de a cadea in plasa sedentarismului.

Schimbati-va perceptia asupra ceea ce inseamna sa faceti miscare si gasiti acele modalitati de a va pune musculatura la lucru, fara sa fie corvoada intregul proces.

Gestionarea greutăţii

Mersul pe josplimbatul pe bicicleta, urcatul scarilor, dansul, gimnastica usoara in propriul living, sesiunile de yoga sau joaca in parc cu animalul de companie sau copiii sunt moduri cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea si placute de a face miscare. Cata vreme va bucurati de un stil de viata activ, kilogramele in plus nu pot fi o problema. Acordati o atentie sporita portiilor de mancare De cele mai multe ori, nu felul alimentelor introduse in meniul zilnic sunt o problema in controlul greutatii corporale, ci mai degraba cantitatea in care ele sunt cum să pierdeți și să vă mențineți greutatea.

In loc sa va privati de felurile de mancare preferate, propuneti-va un mai bun control al portiilor.

Acest lucru inseamna reducerea la jumatate a cantitatii de mancare consumata la o masa in mod obisnuit, consemnarea intr-un jurnal a tuturor alimentelor savurate intr-o zi aceasta metoda este recomandata de toti medicii nutritionisti, intrucat va ajuta sa evaluati realist cate calorii furnizati organismului in mod normal si reducerea portiilor de dulciuri la pe saptamana. Cititi ingredientele produselor cumparate Deveniti un cumparator responsabil si studiati cu atentie eticheta produselor pe care le achizitionati din supermarket.

Evitati pe cat posibil alimentele procesate cu un continut mare de carbohidrati peste 20 de gramezahar peste 3 grame si grasimi saturate. Vizitati mai des raionul fructelor si al legumelor, in detrimentul celui de dulciuri si semi-preparate.