Thanks for following!

Cazeină sau zer pentru pierderea de grăsimi, Cea mai bună agitare de zer pentru pierderea în greutate

Proteina cazeină este digerată lent, în timp ce proteina din zer este digerată rapid.

Bazele proteinelor din lapte

Cazeină sau zer pentru pierderea de grăsimi înseamnă că furnizează toți aminoacizii esențiali de care organismul are nevoie pentru creștere și repararea testurilor.

Există două forme principale de cazeina : - Cazeina micelară: Aceasta este cea mai populară formă și este digerată lent.

Totul despre zer și proteinele din zer 💪 - GymBeam - Fitness Academy

Cazeina este o proteină lactată cu digestie lentă consumata adesea ca supliment. Mai multe studii au arătat că ajută la creșterea musculara, refacerea musculara, pierderea grasimii aducand totodata si alte beneficii organismului.

Cazeina - o proteina importanta

O portie de 33 de grame de pulbere de cazeina conține 24 de grame de proteine, 3 grame de carbohidrați și 1 gram de grăsime. Poate conține, de asemenea, diverși micronutrienți cum ar fi calciuldar compoziția exactă variaza în funcție de producator.

Cazeina este binecunoscută ca o proteină cu eliberare lenta datorită ratei sale de absorbție incetinita în intestin. Aceasta înseamnă că îți hrănește celulele cu aminoacizi la un nivel scăzut pe o perioadă lungă de timp. Îți poate ajuta celulele să sintetizeze proteine, chiar și în perioadele în care corpul tău ar putea, în mod normal, sa isi procure energia din masa musculara, cum ar fi atunci când nu ai mai mâncat de ceva timp.

Bazele proteinei din lapte

Din acest motiv este intalnita si sub denumirea de produs,anti-catabolic''si ajută la reducerea descompunerii musculare. Diverse studii efectuate au demonstrat rata lenta de digestie a cazeinei in comparatie cu digestia proteinei din zer.

Un astfel de studiu s-a efectuat cu doua grupuri de persoane, participantii dintr-un grup au primit ca supliment alimentar cazeina iar cel de-al doile grup a primit proteina din zer. Pentru a monitoriza viteza de digestie a celor doua proteine s-a urmarit pentru o perioada de 7 ore nivelul aminoacizilor din sange, in apecial al leucinei, aminoacid pierderea în greutate injecția contraceptivă pentru organism.

La aceste persoane s-a remarcat o crestere initiala a nivelului de leucina in primele ore dupa care acest nivel a fost redus constant pe parcursul celor 7 ore, acest fapt dovedind digestia lenta a cazeinei comparativ cu proteinele din zer.

pierderea în greutate provoacă durerea de sân pierde greutatea evansville în

Din cauza acestei eliberari lente a aminoacizilor se prefera consumarea cazeinei înainte de culcare pentru a ajuta la recuperare și pentru a reduce descompunerea proteinelor din mușchilor în timpul somnului.

Un alt studiu a comparat trei grupe de persoane : un grup a consumat cazeina, al doilea grup proteina din zer iar al treilea a fost un grup placebo.

Cum se face gustul prafului proteic bun | autovehicule-rutiere.ro

Cercetătorii au descoperit că persoanele din grupul care a consumat cazeină a înregistrat o dublă creștere musculară și o triplă pierdere de grăsime în comparație cu grupul placebo.

Grupul de cazeină a înregistrat, de asemenea, mai cazeină sau zer pentru pierderea de grăsimi pierderi de grăsime decât grupul care a consumat proteina din zer. Într-un alt studiu, un shake proteic de cazeină înainte de culcare a ajutat bărbații care se antrenează in forța să crească dimensiunea fibrelor musculare de tip 2 cu 8,4 cm2 în grupul care a luat suplimentului, comparativ cu 4,8 cm2 în grupul care a efectuat doar antrenament.

cum de a calcula procentul de pierdere în greutate corporală zumba a ajutat o să pierzi în greutate

Beneficiile consumului de cazeina : Este anti-catabolica : reduce descompunerea proteinelor in organism datorită ratei sale de digestie lentă și furnizării susținute de aminoacizi celulelor musculare. Culturistii si sportivii folosesc acest supliment de zeci de ani.

Sus și contra

Cel mai important, oferă o cantitate mare de leucină, care inițiază sinteza proteinelor musculare. Dacă consumi doar o cantitate redusă sau moderată de proteine, cazeina te poate ajuta să impulsionezi creșterea mușchilor prin simpla creștere a aportului de proteine.

Acest proces are loc zilnic când corpul are un consum redus de energie și aminoacizi. Este accelerat în timpul exercițiilor fizice sau cand are loc o pierdere în greutate.

Zerul și proteinele din zer: Tot ce trebuie să știți - GymBeam Blog

Din acest motiv, cazeina este adesea folosită noaptea pentru a preveni descompunerea proteinelor care poate apărea, deoarece treceți printr-o perioadă relativ lungă fără mâncare în timp ce dormiți. Unele studii sugerează că poate oferi beneficii antibacteriene și de crestere a imunitatii și poate reduce tensiunea arterială mare.

Pierderea de grăsime: Un studiu ce a avut loc pe parcursul a 12 săptămâni a constatat că pierderea medie de grăsime în rândul persoanelor care au luat suplimentul a fost de trei ori mai mare decât la un grup placebo. Are cazeina efecte secundare nocive? Studiile și recenziile directe au evidențiat faptul că nu există efecte negative la persoanele sănătoase.

burner de grăsime um de ce nu slabesc deloc

Singura excepție sunt cei cu afecțiuni renale sau hepatice acute, care au nevoie de o reducere a aportul de proteine. Dacă luați linguri de cazeină pe zi, atunci este foarte puțin probabil să obțineți efecte secundare notabile, cu atât mai puțin grave. Totusi, exista persoane sunt alergice la cazeină sau intolerante la lactoză, care se găsește adesea în cantități mici in cazeina.

Shake-urile cu proteine te ajuta sa pierzi in greutate?

Pentru aceste persoane consumul este contraindicat. Un numar mic de persoane pot prezenta balonare sau alte simptome digestive, dar acest lucru depinde de individ. Ca și zerul, proteina de cazeină este foarte sigură pentru consumul uman. După cum s-a discutat mai sus, poate avea chiar și câteva avantaje impresionante pe termen lung pentru sănătatea ta. Praful de proteină din cazeină este o sursă de proteine de înaltă calitate, de asemenea foarte convenabilă.

Dacă îl luați înainte sau după un antrenament, atunci este bine să folosiți o formă cu digerare mai rapidă precum hidrolizatul de cazeină - sau puteți lua pur și simplu proteine din zer. Cazeina o puteti consuma ca supliment in timpul zilei sau seara, inainte de culcare cu un pahar mare de lapte.

Doza zilnica de cazeina consumata trebuie corelata cu aportul de proteine din alimentatie si suplimente. Nu veți fi dezamăgiți dacă încercați. Sursa : www.