Presărați mai puțin timp, mai multe calorii pentru arderea grăsimilor!

Sprint pentru a pierde grăsime, Program de antrenament cardio de înaltă intensitate

Ridica greutati

Nu e nici o îndoială! Ați văzut vreodată un sprinter cu un fizic acoperit și curea abdominală eliberată?

sprint pentru a pierde grăsime

Nu ne vom asuma niciun risc avansând faptul că sprinterii, indiferent de disciplină. Pentru a pierde grăsime și a avea un fizic muscular, antrenamentul cardio de intensitate ridicată este ideal. Ați văzut vreodată un sprinter cu un fizic acoperit și curea abdominală relaxat?

Sprint de formare a rezultatelor pierdere de grăsime Pierdere formare grăsime Add: unisoc6 - Date: - Views: - Clicks: De asemenea, se crede că pentru a îmbunătăți performanța fizică, deoarece acționează ca un stimulent. Cu toate acestea, CrazyBulk Winsol promovează procesul de ardere de grăsime naturală și previne toate impactul negativ asupra masei musculare. Sensul și semnificația principiului respectiv. Bineînteles, dieta joacă un sprint rol foarte important pentru nivelul de grăsimi al organismului. Creatina 4 arzător de grăsime calibru provoca balonare la unele femei.

Niciun alt exercițiu nu poate stimula și întări mușchii și zona centrală a corpului, abdominalele, precum și exercițiile de sprint. Un antrenament scurt, de intensitate ridicată, nu numai că arde grăsimea, ci construiește toți mușchii, crescând în același timp densitatea osoasă. În timpul unui sprint, forța generată de ambele părți ale corpului în timpul împingerii determină rotirea coloanei vertebrale și a segmentelor articulare ale corpului, lateral și lateral și înainte și înapoi.

Căi de a pierde grăsime corporală

Ceea ce menține corpul drept și rigid, cu un bun sprijin postural, este forța și presiunea generate de contracția mușchilor abdominali. Efortul produs stimulează toți mușchii dintr-o funcţional.

sprint pentru a pierde grăsime

Contribuția energetică este mai mare decât antrenamentul mai tradițional produs în timpul muncii aerobice. Exercițiile de sprinting provoacă, de asemenea, un lanț de reacții metabolice care potențează arderea grăsimilor timp de câteva zile după ședință.

Interesant nu? Daca vrei Pierzând greutatenu ezitați să introduceți în Program sportiv exerciții prelungite de intensitate scăzută până la moderată, cum ar fi 45 de minute de mers pe jos sau jogging pe banda de alergatcu o muncă de viteză și accelerație în antrenamente la intervale pentru a vă crește metabolismul și a activa mașina pentru a arde grăsimi: Pentru a vă motiva, țineți cont de diferența structurală a corpului unui sprinter de nivel olimpic în comparație cu un alergător pe distanțe lungi.

Desigur, ambii sunt sportivi admirabili, dar este clar că sprinterul are cea mai definită masă musculară.

sprint pentru a pierde grăsime

Și când știm că mușchiul arde grăsimile prin activarea metabolismului bazal, capacitatea organismului de a arde grăsimi în timpul odihnei, nu ar trebui să ne privăm de un astfel de aliat pentru a pierde în greutate și pentru a câștiga masa musculară uscată.

Numeroase studii au descoperit că subiecții care sprint pentru a pierde grăsime antrenat timp de 6 săptămâni în sprinturi, 10 secunde cu 20 de secunde de odihnă timp de 20 de minute, au pierdut de 3 ori mai mult în greutate decât cei care s-au antrenat la intensitate moderată într-o perioadă de timp.

Antrenamentul de intensitate ridicată este mai sprint pentru a pierde grăsime pentru corp și vă recomand să începeți treptat și apoi să creșteți treptat, asigurându-vă că vă reveniți bine între sesiuni.

sprint pentru a pierde grăsime

Nu mai trebuie să suferi rigiditate înainte de a începe următorul antrenament. Dacă sunteți predispus la probleme de genunchi sau șold, puteți obține aceleași beneficii făcând acest antrenament bicicleta de interior de exemplu.

sprint pentru a pierde grăsime

Program de antrenament cardio de înaltă intensitate 1 Program de antrenament cardio de înaltă intensitate 1 încălzire: 10 minute de încălzire completă a corpului, cu o alegere de mers rapid, ciclism cardio-antrenament sau activarea funcțională a tuturor mușchilor pentru a crește treptat temperatura corpului și a pregăti corpul pentru efort.

Timp de reținere: minim 30 de secunde.

Pierdere formare grăsime

Sprint de 30 de secunde urmat de 60 de secunde de repaus activ, mers pe jos Repetați această secvență timp de 20 de minute.

Intindere pasiva pe podea: 5 minute 3 Program de antrenament cardio de înaltă intensitate 3 10 minute de încălzire completă a întregului corp Întindere dinamică în picioare sau pe podea 3 x 60 de secunde sprintează apoi 90 de secunde de recuperare activă în timpul mersului 3 x 30 de secunde sprintează apoi 60 de secunde de recuperare activă în timpul mersului 3 x 15 secunde sprintează apoi 60 de secunde de recuperare activă în timpul mersului Intindere pasiva: 10 minute Practicați aceste rutine de antrenament de două ori pe săptămână, variind între sesiunile cardio de intensitate ridicată și sesiunile de rezistență de 45 de minute la intensitate mai mică.

Obțineți motivația Exerseaza mai mult Nu există nici o îndoială că orice exercițiu este bun pentru dvs. Într-un studiu, cercetătorii au măsurat grăsimea abdominală la persoanele implicate în cantități diferite de exerciții fizice. Măsuri de precauție Vestea pe care trebuie să o antrenezi mai mult și mai greu pentru a scăpa de grăsime din burtă probabil că nu este cea mai bună veste pe care ai primit-o recent, mai ales că mulți dintre noi se luptă să obțină chiar și cantitatea minimă de exercițiu sugerată - ceva în jur de 30 de minute de moderată activitate pe zi. În plus, nu toți suntem echipați, fizic sau mental, pentru exerciții de mare intensitate, adesea cu un impact ridicat. Deci, ce faci daca vrei sa-ti reduci grasimea buricului, dar nu esti pregatit sa te inregistrezi cu ore de exercitii intense?

Doriți să beneficiați de sfaturi și de un program sportiv personalizat pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de fitness mai rapid? De ce să nu apelăm la serviciile unuia dintre antrenorii sportivi ai echipei Parangon.

Află mai multe.