Account Options

Femeile de scufundare a corpului de slăbire, 2. Femeile evaluează o situație sexuală pe două niveluri diferite

Despică Pullup-urile și scufundările sunt exerciții gratuite de formare a forței în partea superioară a corpului.

femeile de scufundare a corpului de slăbire

Funcționează părți ale corpului opuse, ceea ce înseamnă că, dacă le faceți în același antrenament, tragerile și scufundările lovesc toți mușchii majori ai corpului superior. Cât de des faceți aceste două exerciții depinde de proiectarea și intensitatea programului.

Femei Intimii

Funcţie Pullup-urile și scufundările sunt exerciții compuse multi-articulare, care vizează mai multe grupuri musculare ale corpului superior. Pullup-urile lucrează în principal latissimus dorsi, cel mai mare mușchi al spatelui. Cu toate acestea, vă ajută mai mulți mușchi din spate și brațe, inclusiv capcane, romboizi și biceps. Scufundările vizează umerii, tricepsul și mușchii pieptului.

Exercițiile de Pilates ajută la slăbit? Jurnal de începător la sală 17

Dacă efectuați o scădere verticală către podea, vă vizați tricepsul mai mult decât pieptul. Dacă te apleci ușor înainte, îți lovești mușchii pieptului mai mult decât tricepsul.

Cum am SLABIT 16 KG intr-o LUNA ?? - Vlog 967

Recuperare Recuperarea este un factor important, dar adesea neglijat, al unui program de antrenament de forță de succes. Adaptările pozitive - forță, putere și hipertrofie - apar atunci când vă odihniți, nu când vă antrenați. Dacă nu acordați mușchilor suficient timp de recuperare, aceștia nu se pot îmbunătăți și se pot atrofia sau slăbi.

femeile de scufundare a corpului de slăbire

Asociația Națională de Forță și Condiționare recomandă ca începătorii să se odihnească cel puțin 48 de ore între antrenamentele pe tot corpul. Elevii avansați, care se antrenează la o intensitate mai mare, ar trebui să se odihnească 72 de ore între antrenamentele care vizează același grup muscular, dar pot antrena alte grupe musculare între timp. Frecvență Dacă faceți trageri și scufundări în același antrenament, nu ar trebui să le faceți în zile consecutive.

Este posibil să faceți o baie la o temperatură?

Ați lucra același grup muscular două zile la rând și nu le veți oferi mușchilor femeile de scufundare a corpului de slăbire necesar de recuperare. În funcție de intensitatea antrenamentului, așteptați 48 până la 72 de ore înainte de a efectua antrenamentul și încercați din nou. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât mai mult timp necesită corpul pentru a-și reveni complet. Despică Dacă faci trageri și scufundări în zile separate, le-ai putea face aproape zilnic.

femeile de scufundare a corpului de slăbire

Ați lucra pieptul, tricepsul și umerii într-o zi, apoi ați lucra spatele și bicepsul a doua zi. Mușchii tăi de tragere se odihnesc în zilele în care faci scufundări și invers.

Cele mai bune costume de baie de slăbit pentru femei de dimensiuni mari: orice formă de corp

Cu toate acestea, corpul ca unitate necesită o perioadă de recuperare, nu doar mușchii individuali. Dacă efectuați scufundări sau trageri în fiecare zi, în cele din urmă vă veți uza de corp. Aruncați o zi de recuperare după fiecare două antrenamente pentru a evita supraîntrenarea și inversarea tuturor progreselor.